Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je je contactpersonen met MSN opslaan?

Eerst moest dat via Contactpersonen > Contactpersonen opslaan of iets dergelijks, maar nu zie ik dit niet meer. Ik heb MSN Versie 2009: 14.08117.416. Bestaat er een nieuwe MSN versie? Normaal krijg ik ook altijd een melding als ik kan updaten, maar dat heb ik niet gehad.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
623

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Er zijn al lang nieuwe versies. Voor contactpersonen kun je op het duo poppetje (contactpersonen) klikken dat is vaak rechts boven of links onder (je ziet het als je er met je muis op gaat staan) update meldingen licht eraan welke versie je hebt en of ze je van die versie af willen hebben zal ik maar zeggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1) Ga naar "Bestand -> Opslaan Contactpersonen"
2) Je kunt ook in de bovenbalk op dat blokje (menu knopje) klikken en dan Contactpersonen selecteren
3) Je kunt deze lijst met contactpersonen nu ergens opslaan op je computer

Toegevoegd na 4 minuten:
Je moet deze lijst dus exporteren in Stap 3

Als je de lijst met contacten wilt toevoegen aan een nieuw account doe je het volgende:

1) Klik in de bovenbalk op het blokje (menu openen)
2) Ga naar "Contactpersonen -> Messenger Contactpersonen
-> Importeren"

3) Zoek nu naar de contacten lijst die je had geëxporteerd in Stap 3 (bovenaan).

4) Klik op deze lijst om de contacten te importeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding