Hoe kan ik mijn laptop terug op fabrieksinstellingen zetten?

Ik heb een Packard Bell Easynote TJ65. Ik wil graag alles resetten op laptop, zodat hij weer op fabrieksinstellingen komt te staan.

Ik herinner me dat ik op me PC (ook packard bell ) bij het opstarten F12 of iets dergelijks moest drukken en vanuit daar alles kon resetten.

Ik heb geen CD ofzo.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

zoek op google even naar
packard bell recovery key
waarschijnlijk iets van alt f10 of zo of als je de handleiding nog hebt staat het daar ook in.
zodra je dat gedaan hebt
dan MOET je de disk met fabriekswaarden maken
kost je waarschijnlijk 2 a drie goeie DVD
ik ga er eigenlijk vanuit, zodra de de schijf helemaal terug hebt naar fabrieks waarden dat de laptop je hier zelf voor zal waarschuwen.
zoniet dan is er onder programma vast wel een sectie met specifieke packard bell programma,s.
maak dan de fabriekswaarden cd de andere versie kunnen handig zijn maar zijn niet zo belangrijk
het is wel erg belangrijk anders kan je als je hd kapot gaat o.i.d ook nog eens een nieuw windows versie kopen
capthavoc
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Voor die Cd - waarover m'n voorganger het heeft- kunt U de handleiding(en) gewoon downloaden. Het is een Pdf ( Engels) en mogelijk maakt zo'n handleiding het een stuk makkelijker.

http://www.user-guides.co.uk/PackardBell/PackardBellCDDownloads.asp?keywords=PackardBell

Groet:Zoekertje