heeft msflight nog een betere pc nodig om hem op full graphics te laten lopen dan fsx

msflight is nog niet uit maar misschien weet iemand de specs al

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Wat raar is is dat de voorganger van Flight Simulator X met hoge graphics wel snel en vloeiende animaties had, maar FSX niet. Dit is door Microsoft zelf bekend als fout in het spel zelf. Ik denk zelf dat ze die fout eruit hebben gehaald, veel fsxplayers stoort deze fout ook. Waarschijnlijk draait MSflight wel goed en soepel op full graphics!