Er is niet zo maar een programma -en al helemaal niet voor Android, waarmee je met een druk op de knop elk wifi-netwerk maar kunt kraken. Hacken bestaat uit veel meer dan 1 simpele app, er komt meer bij kijken dan alleen dat.

Wat er wel te kust en te keur is voor Wifi, zijn de zogenaamde Analyzers van wifi netwerken. Hier kun je zien hoe netwerken in je bereik beveiligd zijn, op welk kanaal ze bijvoorbeeld uitzenden en wat de sterkte is.

Als je ervaring met draadloze netwerken hebt, dan kun je hiermee je voordeel benutten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Kijk voor alle wifi analyzers en aanverwante software maar eens in de market.