Dit is gewoon een videoclip gemaakt in studio want het gaat om 4 mensen die een band hebben en 1 nummer zingen! Maar stel dat je 4 filmpjes wil afdraaien dan gwoon je afspeel programma 4 keer openen en de programma's verkleine in beeld. Kan je bv ook doen met verkenner als je meerdere dinge tegelojk wilt zien?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Er is volgens mij geen programma die dit standaard doet. Je kan clips verkleinen e.d. in programma's als "Sony Vegas Pro" of "Adobe Premiere".
Daar moet je wel voor betalen, en het vereist wat kennis.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hier heb je een Video Edit Program voor nodig zoals Sony Vegas ;)