foto's in i cloud staan opgeslagen als MOV ipv JPG hoe te veranderen?

ik heb tijdens mijn vakantie meerdere foto's opgeslagen op de ipad
nu staan deze ook in de I cloud van windows
echter hier staan ze op een of andere manier als MOV bestand opgeslagen
als ik ze nu wil opslaan op de externe harde schijf komt dit als video bestand
hoe kan ik dit veranderen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Software
3.6K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Hallo Simon,
dank voor je tip
het is gelukt om de live functie uit te schakelen en de foto's als foto's op te slaan
hoe zorg ik ervoor dat de live functie standaard uit staat op de Ipad en/ of Iphone voor foto"s?
dan hoef ik niet meer al die moeite te doen achteraf

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb je met je iPad live foto’s gemaakt. Tijdens het maken van een live foto filmt de iPad automatisch enkele seconden voor en na het nemen van de foto.
Oplossing: ga jaar je Foto’s -app, selecteer een foto en druk op Bewerken. Op het bewerkingsscherm zie je een blauw rond pictogram (meestal aan de linkerkant).
Tik erop om de LIVE-functie uit te schakelen.
Tik op Gereed om de foto op te slaan als een gewone foto.
SimonV