"cannot render media" , wat betekent deze foutmelding en hoe los ik hem op?

Ik ben bezig met een film te ondertitelen met Subtitle Workhop 4, echter heb ik alles nu op een laptop geinstalleerd om het ook elders te kunnen doen, maar als ik de film wil laden in het programma krijg ik de melding: cannot render media.
De ondertitels ( tot zover ik ben ) kan hij wel gewoon laden.
Ook kan ik het filmpje wel opstarten zonder het workshop programma ( in vcl ) .

Wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

Probleem is waarschijnlijk een missende codec. VLC slaat dat probleem over omdat deze allerlei codecs ingebouwd heeft.

Even een codecpakket als k-lite downloaden zal dit verhelpen. Als je de precieze codec weet kan je die ook downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
he jammer, op die laptop heb ik geen internet mogelijkheid, en de comp. waar ik nu op zit geen autorisatie om iets te downloaden, zal dan maar moeten wachten tot ik weer thuis ben. Dank voor je antwoord!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een laptop zonder internetmogelijkheid? Wat dacht je van de netwerkstekker uit de desktop trekken en in je laptop douwen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zal het eens proberen, maar zijn toch nog steeds alle downloadsites gebokkeerd? ( bijv. jouw link klikte ik net met deze comp aan maar die pagina was ook al geblokkeerd )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet waar je zit en hoe het geregeld is maar ik neem aan dat de software die dat tegenhoudt op de computer zit. Of zit je op een bedrijfsnetwerk?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, dat zit niet op de computer, maar op het bedrijfsnetwerk, helaas pindakaas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thuis mét internet even gegoogled naar het juiste codec programma en nu lukt het,
dank voor de tips,