Hoe brand ik een spel voor de playstation 2?

Ik wil een spel voor de ps2 branden.Nu zijn het zo'n 20 bestanden,maar op de meeste forums word gezegd dat je alleen het img. bestand moet branden.Moet ik nu alle bestanden op de DVD zetten of alleen het img. bestand?Dat bestand is best klein,volgens mij moet ik nog een extra stap doen om het goed te doen,wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.5K

Het beste antwoord

poweriso downloaden installeren, je ziet vanzelf hoe je het moet doen. Is makkelijk. Er staat met grote letters branden of burn en klaar is kees.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Over welke grootte van het bestand praten we? Ik gebruik altijd Imgburn, makkelijk programma wat voor zich spreekt.

Normaal gesproken zit er 1 bestand bij wat je moet branden, dit is dan bestandtype ISO. Een Img bestand is makkelijk gezegd een foto bestand, hier heb je natuurlijk niks aan. kijk eens of er een ISO bestand bij zit. Als deze er niet bij zit heb je iets niet goed gedaan met downloaden of de download is "corrupt", dus dat er iets is geupload maar eigenlijk niet het beloofde programma/spel bevat!

Succes!