Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een bestand van 44 byte omzetten naar mp3?

Ik heb een CD in mijn computer gedaan en al die bestanden zijn 44 byte.Nu wil ik eentje via msn sturen maar ik wil hem omzetten naar mp3.Zijn hier foefjes of programma's voor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
479

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er zijn allerlei converters voor om een CD te "rippen" en om te zetten naar MP3. De bestanden die je ziet zijn niet de geluidsbestanden, daarvoor zijn ze te klein.

Ik gebruik zelf iTunes om mijn muziek te beheren en dat programma kan ook een CD inlezen en omzetten naar MP3.

Toegevoegd na 47 seconden:
Je kunt het bijvoorbeeld ook doen met Audiograbber en waarschijnlijk ook met MediaPlayer van Windows zelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat kanje omzetten met mediaplayer, maar volgens heb je niet het juiste bestand 44k is namelijks niks.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt je geluidsbestanden nog niet geripped. Je computer leest nu alleen de titelinformatie. Je moet een software pakket zoals media speler of winamp gebruiken om de CD naar MP3 om te zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding