Hoe kan ik een bestand van 44 byte omzetten naar mp3?

Ik heb een CD in mijn computer gedaan en al die bestanden zijn 44 byte.Nu wil ik eentje via msn sturen maar ik wil hem omzetten naar mp3.Zijn hier foefjes of programma's voor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Er zijn allerlei converters voor om een CD te "rippen" en om te zetten naar MP3. De bestanden die je ziet zijn niet de geluidsbestanden, daarvoor zijn ze te klein.

Ik gebruik zelf iTunes om mijn muziek te beheren en dat programma kan ook een CD inlezen en omzetten naar MP3.

Toegevoegd na 47 seconden:
Je kunt het bijvoorbeeld ook doen met Audiograbber en waarschijnlijk ook met MediaPlayer van Windows zelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat kanje omzetten met mediaplayer, maar volgens heb je niet het juiste bestand 44k is namelijks niks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt je geluidsbestanden nog niet geripped. Je computer leest nu alleen de titelinformatie. Je moet een software pakket zoals media speler of winamp gebruiken om de CD naar MP3 om te zetten.