Hoe kan ik bepaalde kolommen in Excel 2007 opslaan als CSV bestand? Is er een makkelijke optie voor?

Ik wil dus enkele kolommen opslaan, en niet alle kolommen. Iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Een directe methode ken ik niet.

Wat wel kan, is het betreffende werkblad kopiëren naar een nieuw bestand, dan alles weghalen wat je niet als CSV wilt opslaan, en dan datgene wat overblijft opslaan als CSV.

Toegevoegd na 2 minuten:

Dus:
--  Ga naar het werkblad dat de gewenste kolommen bevat.
--  Klik met rechts op de tab van dat werkblad.
--  Klik op "Blad verplaatsen of kopiëren...".
--  Selecteer bovenaan "(nieuwe map)".
--  Kruis onderaan "Kopie maken" aan.
--  Klik op "OK".
--  Verwijder alles wat je niet wilt hebben.
--  Sla het resultaat op als CSV.
Cryofiel
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
+ zo zou ik het ook doen, een deel van het werkblad wegschrijven als csv kan namelijk niet
Het is al weer een tijdje geleden..maar volgens mij gewoon "Opslaan als" en als je naar beneden scrollt ziet u twee soorten CSV.Kies dan de kolom die U wenst op te slaan "als " ( in dit geval CSV)

Groet:Zoekertje