Kan je ergens instellen dat je kunt zien hoeveel contacten je hebt in WLM 2011?

Ik heb 3 groepen, namelijk 'Favorieten', 'Online' en 'Offline' (dus gesorteerd op de status). Bij de eerdere versies kon je zien hoeveel contactpersonen je in een groep had, maar dit kan ik nu niet meer vinden. Is dit in te stellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1K

Het beste antwoord

OP de volgende website is duidelijk te lezen,wat het verschil is tussen een vriend en een contactpersoon. Mogelijk maakt U dáár een vergissing.

Wat is het verschil tussen een contactpersoon en een vriend?
Een contactpersoon is een item in uw lijst met contactpersonen. Voor elke contactpersoon kunt u informatie bijhouden zoals namen, e‑mailadressen en telefoonnummers. Als u het e-mailadres van een contact heeft, kunt u de naam van de persoon gebruiken om de regel Aan in te vullen bij het opstellen van een e‑mailbericht.

Een vriend is een persoon die u uitnodigt als vriend en die uw uitnodiging accepteert of omgekeerd. Vrienden kunnen dingen doen zoals updates van sociale netwerken delen (bijvoorbeeld statusberichten en foto's), chatten met Windows Live Messenger en automatisch bijgewerkte contactinformatie van elkaar ontvangen.

http://explore.live.com/windows-live-mail?os=other

(trouwens dit is de meest recente versie )

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als het goed is wel; bij mij staat er achter de groepsnaam het aantal mensen uit die groep die online zijn en het totaal aantal contacten in die groep. Ik heb hier volgensmij niets voor ingesteld, maar als dat wel moet, moet je gewoon zoeken tussen 'Extra > Instellingen/Opties.