Ik wil op mijn xp computer Office 2010 installeren, maar moet ik dan een backup maken van alle documenten van office 2003, voordat ik deze verwijder?

ik wil geen bestanden kwijtraken!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee je kunt met '10 gewoon bestanden uit '03 lezen!

Het beste antwoord

je kan office 2003 gerust verwijderen je documenten enzo gaan natuurlijk niet verloren als je office 2010 er dan op hebt gezet kan je ze gewoon gebruiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee hoor dat hoeft niet, de documenten staan opgeslagen in de computer.
Wanneer je office 2003 verwijdert, zul je dus alleen het programma office 2003 verwijderen, en niet de bestanden aangezien deze elders op de computer opgeslagen staan.
Succes ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan office 2003 bestanden gewoon weergeven en bewerken in de nieuwe office. Je moet alleen opletten dat wanneer je 2010 bestanden in een 2003 versie wil lezen, dit niet gaat, en je dus op moet slaan als een 1997-2003 bestand. Dit kan simpelweg door opslaan--> opslaan als--> word 1997-2003 bestand