Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is een iphone restore hetzelfde als een rom file?

Hallo, ik ben al een tijdje van plan om mijn samsung galaxy tab te rooten, hierop zou ik dan graag ios plaatsen en vandaar mijn vraag. Sommige sites bieden restore files aan voor iphone ipod ipad... Zijn deze hetzelfde als een rom file?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
615
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is niet mogelijk om IOS op een Android toestel te zetten. Het is enkel mogelijk voor Apple apparaten. Je kan wel je telefoon eruit laten zien alsof er IOS op staat. Lees dit artikel maar eens. http://androidworld.nl/nieuws/hi-launcher-geef-je-androidtoestel-ios7-looks/ De app maakt het mogelijk om een IOS 6/7 look op je android toestel te zetten. Je krijgt wel geen toegang tot Apple's diensten via het toestel. De app is gratis te downloaden in de Goolge play store.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Nee en het is onmogelijk om ios op een sg tab te zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit antwoord klopt wel, maar het is een beetje kortaf.
Nee, dit kan niet, iOS is alleen voor Apple producten. En als je een product hebt waar nog garantie op zit, en je gooit er een rom overheen is, als ik het goed heb, de garantie verlopen, omdat de software dan niet meer origineel is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is niet mogelijk om IOS op een Android toestel te zetten. Het is enkel mogelijk voor Apple apparaten. Je kan wel je telefoon eruit laten zien alsof er IOS op staat. Lees dit artikel maar eens. http://androidworld.nl/nieuws/hi-launcher-geef-je-androidtoestel-ios7-looks/

De app maakt het mogelijk om een IOS 6/7 look op je android toestel te zetten. Je krijgt wel geen toegang tot Apple’s diensten via het toestel. De app is gratis te downloaden in de Goolge play store.

(DIT ANTWOORD IS OOK IN DE REACTIE'S)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding