Kan ik nu BF3 kopen?

Ik zie dat je BF3 nu kan kopen op internet maar in deze herfst komt de BF3 in de winkels, wat moet ik doen.. Kopen op internet of in de winkels?

Er is een originele trailer als je het wilt zien:

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (5)

Kijk even of er iets extra's bijzit als je hem pre-ordert, als dat zo is het leuker om hem op internet te bestellen. Als je niks extra's erbij krijgt maakt het niet uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja
Dat kan
Nu hij ligt al een week in de winkel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan hem nog niet kopen, je kan hem nu reserveren. Als je hem op internet koopt is het waarschijnlijk een paar euro duurder door de verzendkosten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je hem in de winkel koopt heb je hem sneller maar is hij wel duurder 55-60 euro, via internet kan het spel er op de dag van de release er nog niet zijn maar dat is meestal altijd goedkoper, zo had ik vorig jaar black ops voor 30 euro op de pc op de dag van de release binnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je hem via internet besteld nu, krijg je hem gewoon thuisgestuurd, en in de winkel bestel je hem om hem op de dag van de release op te halen ( wat soms om klokslag 12 uur kan )
Het is mogelijk om dit spel te kopen door het zogenaamd te preorderen. Hierbij wordt je naam en telefoonnummer opgeschreven en wordt het spel apart gehouden op de dag van de release. Het kan zijn dat je nu moet betalen of pas bij de dag van ophalen.
Er zijn veel winkels die aan preorderen doen, en elke winkel heeft zo zijn actie. Zelf preorder ik altijd bij games4us omdat die goedkoop zijn en meestal op tijd zijn. Soms komt het zelfs voor dat ze een dag eerder het spel hebben klaar liggen.
Ook is het mogelijk om via internet het spel te preorderen. Dit kan gebeuren via steam of EA download manager. Hier krijg je dan een code die je kan invullen en dan wordt het spel op de dag van release gedownload. Dit vind ikzelf minder boeiend omdat een doosje wel erg leuk is. Vaak krijg je ook nog korting met het preorderen en ben je zeker dat je het spel hebt. Als je namelijk het spel koopt op de dag van release, is het namelijk snel uitverkocht en moet je weer wachten tot het spel op voorraad is. Dus ik zeg: Preorder m :)

Toegevoegd na 36 minuten:
Nu heb ik nog niet gekeken naar de extra's die je krijgt bij Battlefield 3:
Bij EADM krijg je de Limited Edition voor E50,-
De limited edition houdt in dat er ingame wat extra's komen zoals de addon "Back to Karkand" of exclusieve 890 Combat Shotgun en baret voor in Play4Free.
Soms krijg je nog korting op spellen. Dit was het geval bij Portal 2 (aanrader). De laatste 2 à 3 weken werd de prijs met E5,- gezakt.