Als ik Frostwire wil starten krijg ik de melding dat ik het opnieuw moet downloaden en moet installeren.Hoe kan dit?

Ik heb altijd Frostwire gebruikt,maar sinds gisteren krijg ik hem niet meer ge-opend.Ik krijg de melding dat ik hem opnieuw moet downloaden en installeren.Ik dus de oude versie verwijderd en de nieuwe geinstalleerd maar ik blijf deze melding krijgen.Mijn dochter gebruikt frostwire ook op haar laptop en zij heeft geen problemen.Wat voor versie ik ook wil gebruiken,die melding blijft verschijnen.

Toegevoegd na 8 uur:
Frostwire was unable to load...dat is de melding die ik steeds krijg.

Toegevoegd na 9 uur:
Ik krijg nu ook de melding dat ik een "besturingsprobleem" heb...tenminste...mijn pc dan.Ik zou alleen niet weten welke dat moet zijn,omdat alles redelijk functioneert.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.6K

Het beste antwoord

Gooi Frostwire eraf m.b.v. Revo Uninstaller:
http://www.revouninstaller.com/start_freeware_download.html
Je moet zelf (na het zoeken/'scannen' door het programma) even zeggen dat alle gevonden verwijzingen geselecteerd moeten worden en daarna moet je op verwijderen klikken. En dat moet daarna nog een keer (2e scanronde). Mogelijk is er ook nog een 3e scanronde - weet ik even niet meer uit mijn hoofd.

Na een 'rondje' Revo Uninstaller, werkt de boel vaak wel weer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

probeer als je frostwire er af heb gegooid ook even en goeie registercleaner er over te gooien
en herstart daarna en probeer hem dan eens er opnieuw op te zetten.
in advanced systemcare zit bij utilities een uninstaller die daarnaast ook nog eens een diepe scan doet
capthavoc