Hoe kun je 4K video's bewerken in Windows Movie Maker?

Ik had gelezen dat je de export instellingen kon veranderen bij Windows Movie Maker, alleen ik weet niet wat ik dan in moet voeren (zie afbeelding).

Picture for question
5 jaar geleden
in: Software
1.7K
LeonardN
5 jaar geleden
Niet om het een of ander, maar kan je niet beter iets anders gebruiken als je met 4k in de weer gaat? Hier wat gratis voorbeelden: https://www.youtube.com/watch?v=0Au0-AGhyg0

Antwoorden (1)

Maak een nieuwe voorinstelling en geef deze als naam '4K Export' of iets dergelijks.
De breedte van 4K is 3840 pixels en de hoogte is 2160.