Battlefield 3 beta na joinen van server gebeurt er niks!!!???

Er komt dan voor 5 seconden te staan dat ie hem opstart dan gaat dat weg en op battlelog blijft er staan joining server meer gebeurt er niet help plz!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Bij mij liep ie op dat moment volgens mij vast.

Ik heb de é in de directory en registry vernaderd in een e,
toen werkte het wel. (tot de melding dat mijn videokaart te slecht is)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kom ik in directory en registry?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de link staat het, wel in het engels. directory:
C:\Program Files (x86)\Origin Games\Bèta Battlefield 3 registry:
Start > run > regedit OR windows key + r > regedit
en dan hier:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\BF3 Beta