Hoe kan ik Adobe Flash Player downloaden? !!Ik wil hem niet als plug-in!! Gewoon als een programma...

Ik heb een programma gedownload, Flash Effects 2. Alleen nu heb ik Flash Player 9 of hoger nodig. Alleen als ik hem wil downloaden zegt hij: "Google Chrome heeft al een up-to-date Flash Player ingebouwd. Deze zal automatisch worden ge-update..."

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Dan moet je een andere browser gebruiken om te downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
adobe flash player download je via www.adobe.nl
waar je ook acrobat reader kunt vinden
Helaas niet beschikbaar voor de apple
FRank