Hoe zet ik mijn iTunes account naar een andere computer en kan ik dezelfde App's ook op mijn iPad zetten zonder ze opnieuw te downloaden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Op de andere computer log je simpelweg in met je account. Als je je iPad dan aansluit kan je in het menutje wat er dan komt Rechtermuisknop > Aankopen overzetten doen. Alle apps op je iPad komen hiermee ook op je computer te staan. Is dit wat je bedoeld? Je hoeft de apps op deze manier niet opnieuw te downloaden dus.