Hoe upgrade ik mijn samsung galaxy europe GT-i5500 naar de nieuwste android versie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Volgens mij op de samsung site (is tenminste zo bij sony ericsson)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De nieuwste Android versie van 2.2 Froyo is nu (vanaf begin Maart 2011) verkrijgbaar via het softwarepakket KIES.
Het belangrijkste verschil is de snelheid. Met een betere performance zal je Samsung Galaxy S nog beter werken.

Update nu je Samsung Galaxy S naar deze versie! Zorg er wel voor dat je de nieuwste versie van KIES hebt:
http://www.samsung.com/nl/support/detail/supportPrdDetail.do?menu=SP01&prd_ia_cd=1903&prd_mdl_cd=GT-I9000HKAXEN&prd_mdl_name=GT-I9000&srchword=Galaxy+S+i9000

Let op! Vergeet niet eerst een back-up van je telefoongegevens te maken, anders kun je mogelijk alles kwijtraken.

Handleiding FROYO : (mocht U geen vergissingen willen maken)

http://www.samsung.com/nl/support/detail/supportPrdDetail.do?menu=SP01&prd_ia_cd=1903&prd_mdl_cd=GT-I9000HKAXEN&prd_mdl_name=GT-I9000&srchword=Galaxy+S+i9000#

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet Samsung Kies downloaden en je telefoon daarmee verbinden. Kijk even bij USB instellingen op je telefoon of je Samsung Kies hebt geselecteerd. Eenmaal verbonden, zal hij zelf aangeven dat er een nieuwe versie is. Let op: bij mijn Galaxy S moest ik mijn Externe SD kaart afmelden, anders maakt ie geen verbinding met Kies.