Hoe krijg ik mijn email adressen op mijn nieuwe pc?

Ik had geen idee hoe dat moest dus heb ik alles gekopieerd. Het zijn nu vCard files.
De nieuwe(re) pc heeft microsoft outlook.
Maar hoe en waar plak ik nu in 1 keer alles over?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je de oude computer nog? Normaliter doe je dit anders. http://support.microsoft.com/kb/270670/nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke versie van Outlook heb je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2007 SP3 MSO...?

Antwoorden (2)

Hoi ! :)

Vervelend dat het niet lukt !

Echter kan ik niet meer voor je doen dan een informatie bron toespelen.

E-mail instellen is heel simpel als je weet hoe het moet, maar om daar een antwoord op te typen is heel erg lang.

Tevens is het niet verstandig om dit op afstand te doen i.v.m. privacy. Voor je het weet speel je iemand te veel informatie toe ! En dat is niet de bedoeling. :)

Afhankelijk van welke outlook je gebruikt, kunnen de handelingen verschillend zijn, maar omdat je zegt dat je een nieuwe pc hebt, heb ik de bron van outlook 2010 gegeven.

(PS)
Als het internet adres van je internet provider komt, kun je altijd even kijken op hun website, of ze even bellen. Zij kunnen ook ondersteuning bieden.

Vaak heeft google op zijn gmail pagina ook wel informatie staan.

Als je verder vragen hebt, hoor ik graag van je ! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in windows zit een wizard "bestanden en instellingen overzetten".

hierin kun je exact selecteren wat je over wilt zetten, de wizard maakt hier een bestand van (op je oude computer). zet het bestand op je nieuwe computer en laat de wizard draaien en geef het bestand aan, alles gaat voor de rest automatisch.

heb het laatst zelf gebruikt en was erg eenvoudig in het gebruik, let er alleen op dat het een enorm groot bestand kan worden als je alles over zet.