Klik Windowstoets + R
Type Eventvwr [Enter]
Kies daarna Windowslogboeken -> Systeem
SimonV
7 jaar geleden
liveisgreat
7 jaar geleden
rare meldingen, dat er een timout opgetreden is bij de naamsverandering van bv. facebook, beacons3.gvt2.com omdat geen van de DNS servers reageert :-/. Ik snap er geen lor van...
SimonV
7 jaar geleden
't Is mij ook zo niet duidelijk.
Misschien kun je een (nieuwe) vraag stellen: "Wat betekent time out opgetreden bij de naamsverandering van Facebook", waarbij je uitlegt wanneer je deze melding krijgt.
liveisgreat
7 jaar geleden
oké dankjewel