Bestaat er een programma waarin je de foto in bijlage kunt samen laten lopen met de balon?

Op de bijgevoegde link zie je een foto in één van de balonne.

Hoe zou je één van die balonnen kunnen opvullen met een foto? Dus niet zoals nu vierkantige foto, maar echt de foto in de balon (dus de foto ook ovaal zoals de ballon laten worden), net alsof op de balonnen zelf de foto van het kindje staat.

Welke stappen ondernemen in Photoshop of Illustrator? Of welk ander programma kan dat ? Als je het kan uitleggen hoe je het doet in Illustrator, ben ik je zeer dankbaar. (of photoshop)

printscreen met de foto:
http://rghost.net/690078

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Jazeker! De warp-tool is hiervoor gemaakt. Het geeft een raster over je plaatje, waar je vervolgens mee kan gaan schuiven en draaien. Zie de link voor een korte uitleg over hoe het gaat.

De tweede link is een stap voor stap beschrijving, waar ze een patroon op een gekromd oppervlak plakken, zodat het lijkt alsof het patroon onderdeel van het oppervlak is. Dat ik geloof ik exact wat je wilt bereiken. Uiteraard moet je in je fototje even de achtergrond transparant maken met de transparantie tool
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat je met Picassa III een heel eind komt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
stap 1:In photoshop op de eerste layer de ballonnenfoto plaatsen.
stap 2: Maak een nieuwe layer aan en positioneer de foto van de persoon boven de gewenste ballon, en roteer hem in de gewenste stand.
stap 3: Maak op die laag een ballonvormige selectie die precies om de ballon past. En maak alles buiten die selectie transparant met een alpha kanaal.
Zo ongeveer zou ik te werk gaan.