Werkt Parkmobile als ik zelf in een andere stad ben dan mijn auto?

Beetje onduidelijk, het zit zo.
Ik ben met de auto vanuit een dorp naar een andere stad gereden naar een vriendin toe, maar had teveel gedronken om te rijden dus heb een taxi genomen en me auto bij haar laten staan.

Ik heb parkmobile aangezet voor mijn auto die bij me vriendin staat, en laat dit aan staan tot ik de auto morgen weer ga ophalen. Maar werkt dit wel vanaf een verre afstand? Het lijkt mij wel maar kan het nergens vinden op internet.

Ik heb parkmobile dus aangezet, goede zonenummer ingevoerd van waar die nu staat, en ben weggegaan.

Dit zorgt toch niet voor problemen?

Ik heb het via parkmobile gedaan omdat ik geen betaalautomaat kon vinden en ik haast had voor de taxi.

3 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (1)

Het lijkt mij dat dit geen problemen geeft, want als je je auto parkeert en een stuk verderop gaat winkelen is er ook geen probleem. Dat is juist waarvoor de dienst bedoelt is, lijkt me.

(Waarschijnlijk heb je hier al niets meer aan, aangezien je dit op de 31ste gevraagd hebt, dan maar voor de volgende keer.)