Als ik aan mijn computer zit zou ik graag een pop-up willen krijgen als ik een e-mail binnenkrijg. Hoe doe ik dat het beste?

Ik laat mails van bijv. Gmail en internetprovider importeren in Hotmail. Dus alles verzamelt zich daar. Nu nog een leuke pop-up op bureaublad van computer zodat ik asap antwoorden kan.

Alvast bedankt.

Toegevoegd na 10 minuten:
ik heb al een geluidje (via configuratiescherm, geluid, geluiden, melding bij nieuw e-mailbericht, kies geluid) maar heb vaak geluid uit staan. En TV aan. Meh...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Zet PopPeeper even op je pc (met taalpakket, incl. Nederlands): http://www.poppeeper.com/
Je kunt daar al je e-mailaccounts aan toevoegen en krijgt netjes een melding als er nieuwe berichten zijn. Dat kan via een pop-up (met aantal nieuwe berichten per account; zie ook: http://www.poppeeper.com/Skins/) of met een geluid dat je zelf kunt kiezen.
Pieter2011
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je Google Talk installeert krijg je van die pop-ups als je mail krijgt. Bovendien kun je lekker met je vrienden chatten die Gmail hebben (maar dat laatste hoeft niet)
escape
11 jaar geleden
Je zou msn aan kunnen laten staan, dan krijg je een pop up dat je een nieuwe mail binnen hebt gekregen.