Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik via winamp een selectie van mp3-tjes kopiëren naar een andere map?

Stel ik heb 1000 mp3-tjes en via winamp laadt ik die in een playlist. Dan gooi ik de helft uit de playlist. Kan ik dan m.b.v. de inhoud van de overgebleven playlist de bijbehorende bestanden (mp3-tjes) in één slag kopiëren naar een aparte map?
Zo ja: hoe?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
932

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kan de 'send to' knop gebruiken om de inhoud van de playlist te kopiëren naar bijvoorbeeld een USB stick, telefoon et cetera.
Verplaatsen zal niet gaan. Wel kan je de nummers nadat je ze gekopieerd hebt, verwijderen. Dit doe je door ze te selecteren en te klikken op 'Rem' --> Physically remove selected item(s).

Ik ga er hier van uit dat je de nieuwste Winamp gebruikt, samen met de Bento skin.

Deze knoppen staan onderin beeld als je de playlist hebt geselecteerd, links in de balk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderen ben ik zeker niet van plan :).
Ik heb niet de nieuwste Winamp maar ik zal even kijken of dat wel in 5.6 zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar het is dus wel mogelijk om de overgebleven nummers (dus de hele playlist) te kopiëren naar een USB stick o.i.d.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding