Is google maps gratis in het buitenland?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
5.7K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja, je betaalt natuurlijk wel als je geen gebruik maakt van Wi-Fi en je op je 3G /4G zit, dan zijn de kosten zelf aanzienlijk hoog.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
+je ,voor Maarten2212, waarom heb je dit niet als antwoord gegeven?
Cryofiel
8 jaar geleden
Dat wilde ik ook als antwoord geven - maar toen zag ik deze reacties. Ik wil geen antwoord "stelen" van Maarten2212, dus Maarten2212, geef dit als (prima) antwoord. Mocht Maarten2212 dit niet meer lezen, dan heeft kevin14 in ieder geval antwoord op zijn vraag.

Het beste antwoord

Als je toevallig een Android apparaat hebt, zou je de offline kunnen gebruiken van de app Here. Voor nop, het is geloof ik nog een beta-versie, maar het werkt wel.
Een flink deel van de wereld kun je in delen thuis al downloaden. Nederland bijvoorbeeld in een deel, Duitsland in meerdere delen. Zelfs de USA staat erin.
Offline, dus niet vergeten dat je alleen (!) je GPS aan moet hebben. Anders kost het nog je geld.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee daar moet je betalen. Daarom ook nooit naar google.com gaan maar altijd .nl gebruiken. Ook moet je er rekening mee houden dat als je .nl gebruikt in het buitenland dat het dan wel wat trager kan gaan werken omdat het dan helemaal via nederland moet gaan.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Waar komt de rekening naar toe als ik vragen mag?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Die Daarom ook nooit naar google.com gaan maar altijd .nl gebruiken Slaat helemaal op kaas.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Google weet precies wie jij bent waar jij zit en wat je doet dus die rekening komt wel terecht
Powergen
8 jaar geleden
Wat je nu verteld is echt totale onzin!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@mieleb LOL Geloof je dit nou echt, of loop je te trollen?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De enige die wellicht betaald moet worden is je mobielprovider. Voor 3G verbruik in het buitenland. Google rekent niks, niet voor maps, niet voor .com als je in NL zit. Geen onzin hier proberen te verkopen.
Google Maps is een gratis navigatie-app en bij gebruik van GPS is er een dataverbinding nodig en worden er kosten gemaakt. deze kosten worden berekend. ook kan de software die nodig is om gebruik te maken van navigatie, data nodig hebben om berekeningen te maken waar internetverkeer voor vereist is
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Google maps is altijd gratis, het maakt niet uit waar je bent.
Het enige waar kosten aan verbonden kunnen zijn is je internet verbinding. Als je op wifi zit is dit gratis, als je data gebruikt kan dit je geld kosten.
Jaspro101