Ik kan niet meer op internet?! Hoe kan dat?

Ik heb Google Chrome. Ik wil steeds op internet en dan zegt ie webpagina kan niet worden weergeven "Fout 102". Ik heb internet echt nodig! Ik heb internet al aan en uit gedaan maar het werkt niet!!! Please iemand help me!!!

Weet jij het antwoord?

/2500

Kijk of je verbinding hebt én of je wel internettoegang hebt (houdt je muis over de verbinding). Als je draadloos internet hebt, probeer dan je router en modem te herstarten

Error 102 wil zeggen dat de verbinding wordt geweigerd. Reden hiervoor kan bijvoorbeeld een firewall zijn. Heb je de Firewall instellingen al gecontroleerd? Het zou ook een instelling kunnen zijn die te maken heeft met de toegang van de browser naar het internet. Bijvoorbeeld een proxy instelling.

Kijk of je instellingen hebt aangepast of een applicatie hebt geïnstalleerd. Soms zorgt een applicatie (vooral malwarescanner etc) voor het blokkade van (een aantal) websites. Bij mij was dit Malwarebytes en door die kreeg ik ook steeds meldingen wanneer ik wou browsen. Heb je niets specifiek gedaan dan kun je misschien via Systeemherstel terug naar een datum waarin alles het wel correct deed. Succes!

Ik heb dit van Google, ik citeer: Probleem Een ontbrekend Windows-onderdeel met de naam 'expand.exe' voorkomt dat Google Chrome correct wordt geïnstalleerd. Oplossing Stap 1: zoek 'expand.exe' Ga naar het menu 'Start' > 'Zoeken'. Zoek op uw computer naar het volgende bestand: expand.exe. Als u het bestand kunt vinden op uw computer, verplaatst u het naar de volgende directory: C:\Windows\system32. Als u het bestand niet kunt vinden op uw computer, kunt u het ook kopiëren van de installatie-cd of -dvd van Windows. Zodra u het bestand in de directory heeft geplaatst, probeert u Google Chrome opnieuw te installeren. Als u nog steeds problemen ondervindt, gaat u door naar de volgende stap. Stap 2: pas de locatie van uw tijdelijke map aan Ga naar menu 'Start' > 'Uitvoeren'. Geef het volgende op in het tekstveld: C:\ Klik op 'OK'. Maak een tijdelijke map door op 'Bestand' > 'Nieuw' > 'Map' te klikken. Noem de map 'test'. Ga terug naar menu 'Start' > 'Uitvoeren'. Geef het volgende op in het tekstveld: cmd.exe Klik op 'OK'. Typ het volgende in het opdrachtregelvenster dat wordt geopend: set TMP=C:\test Probeer de browser opnieuw te installeren door in het opdrachtregelvenster het volgende te typen: start ChromeSetup.exe Komt van: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=nl&answer=136678

Bronnen:
http://support.google.com/chrome/bin/answe...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100