Als er een xbox 360 emulator bestaat, zou het wel mogelijk zijn.

Aangezien emulators heel zwaar zijn voor de processor (er moeten veel dingen worden 'omgerekend') zal je wel een krachtige pc nodig hebben.

Misschien dat dit je wat op weg helpt?

Toegevoegd na 57 minuten:
Aangezien een xbox een krachtig ding is, is het denk ik niet mogelijk om een xbox emulator op een pc te draaien en zal dus ook niet gemaakt zijn.

(je moet er bij een emulator meestal van uit gaan dat de 'host' (in dit geval de pc dus) ongeveer 2 of 3 maal zo goed moet zijn als het apparaat wat je wilt emulaten)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee dit is vanwege hardwarevereisten niet mogelijk. Ook is de dvd speciaal voor de 360 lens.