Firefox doet raar, help?

Zo nu en dan, sinds een uurtje geleden, verdwijnt mijn persona en alle plaatjes en vervolgens crasht Firefox.
Wat kan ik doen? Als meer informatie nodig is: laat het maar even weten.
Alvast heel erg bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Kimath
13 jaar geleden
is het specifiek op een bepaalde website of maakt dat niet uit?
Hoeveel tabbladen heb je op dat moment open staan?
Heb je veel andere programma's tegelijk draaien, dat Firefox mogelijk geheugen te kort heeft?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maakt niks uit welke website, soms 3, dan 5 en soms 1.
Ja, maar daar heeft Firefox normaal geen problemen mee gehad.
Bedankt :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik werk iedere dag met Firefox,en heb dit ook wel eens vastgesteld.Maar toen keek ik naar mijn virusscanner en deze was juist een scan begonnen.
Wellicht is dit ook bij jou het probleem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zou nog wel eens best kunnen, dankje!

Het beste antwoord

mijn ervaring met dit soort problemen in FF is dat meestal 1 van de addons niet lekker loopt met de FF versie. Schakel alle addons uit en zet ze 1 voor 1 weer aan. Je ziet dan vanzelf welke de problemen veroorzaakt.

suc6