word documenten liggen ineens allemaal bovenop, hoe kan ik dat veranderen?

een aantal documenten (word2010) schuiven steeds over alle andere geopende vensters heen. hoe kan ik dat ongedaan maken?

Toegevoegd na 16 uur:
Aanvulling/correctie: het is EEN Word-document dat altijd bovenop ligt.

Toegevoegd na 16 uur:
Aanvulling/correctie: het is EEN Word-document dat altijd bovenop ligt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Hoe zijn je documenten gesorteerd? Ik denk op versie. Dat moet bewerkingsdatum of naam worden.