Hoe heet het gratis programma dat heel je computer kan opschonen

Hij kijkt oa je register na, het is ergens te downloaden volgens mij.

Toegevoegd na 14 uur:
Bedankt voor jullie reactie's; inmiddels heb ik gevonden waar ik aan dacht: Hitman Pro. Iemand hier ervaringen mee ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

CC cleaner van Piriform!

Toegevoegd na 1 minuut:
Oops foutje!

CCleaner dus niet cc maar c.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Comodo system cleaner is ook een goeie, vrij uitgebreid!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ccleaner maar je kan beter ff in het archief van computer idee of dergelijk zoeken naar hoe je dit handmatig kan doen. want met ccleaner word nog niet alles verwijdert/schoongemaakt dat kan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik raad je deze CCleaner aan: http://download.cnet.com/ccleaner/

Als je nog virus vrij wil zijn raad ik je dit aan: http://download.cnet.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html

En verder rest als je je PC verder wil opschonen verwijder oude games of software wat je nooit gebruikt