Zit er in elke computer een thermometer?

Met Speccy zie je veel dingen in je computer, ook de temperatuur van je moederbord.

http://www.piriform.com/speccy

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ja deze zorgt ervoor dat je computer uitvalt of in ruststand gaat als hij oververhit raakt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

er zit een temperatuur sensor ingebouwd zodat de processor niet oververhit raakt desondanks de koelpasta ten tweede zodat de ventilator niet onnodig vermogen verbruikt daarom is ventilatie belangrijk de volgende tips zet je desktop nooit heelemaal tegen de muur maar houd afstand als hij in een kast staat zorg voor koelgaten bereid je de pc uit denk niet alleen aan de voeding maar ook aan de ventilatie en als slot hou de ventilatie schoon zorg fat er geen stofnetten op zitten want dat werkt isolerend hopelijk heeft dit antwoord u geholpen