Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan je op de computer ook iets opschrijven wat je even wil bewaren

ik heb weleens dat ik iets zie en dan denk ik dat wil ik even onthouden voor als ik het soms een keer nodig heb soort van aantekeningen maken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kladblok is al genoemd maar ik zal het aanvullen:

Als je Windows-toets+R drukt en je typt 'notepad' (zonder '') en dan enter dan heb je direct kladblok. Je kan het ook in je snelstartenbalk zetten (of bij win7 aan je taakbalk vastpinnen).

Nog een tip: maak een snelkoppeling naar kladblok ergens, klik daar met je rechtermuisknop op en stel dan via Eigenschappen een sneltoets in (bijv. Ctrl+Alt+N). Zodra je dat drukt heb je notepad voor je en kan je aantekeningen maken/opslaan. Ik maak er veelvuldig gebruik van.

Nog een tip: sla het op met de datum en het onderwerp in de bestandsnaam (zoekt makkelijker vind ik). Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ik gebruik zelf het programma stickies. Dat werkt net als die gele plakpapiertjes, maar dan voor op je pc bureaublad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Start>>>alle programma,s>>>Bureau accessoires>>>
Kladblok.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja voor windows vista, kun je die ook downloaden bij gadgets! (gele blaadjes)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kopieer de tekst of de link in een mail en stuur die met goede omschrijving tekst nar mezelf. Kan altijd alles terugvinden.

Is misschien een rare manier, maar ik ben niet zo super goed met de pc en dit werkt voor mij prima.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is ook mijn manier, werkt altijd! +
Kimath
13 jaar geleden
Doe ik ook altijd :)
Vanaf het werk een herinnering naar huis mailen dat ik nog iets moet doen. Werkt perfect.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, zie je, nog niet eens zo'n gekke oplossing dus :)
op de meeste computers heb je wel een tekstverwerkingsprogramma, word of een simpele versie daarvan
als je er een documentje van maakt met een duidelijke titel, kun je verschillende zaken in verschillende documenten stoppen en openen en aanvullen als je dat later wilt kan ook

bewaren die je in een mapje onder: mijn documenten
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Ik mail t vaak naar mn hotmail en daar heb ik er een map voor aangemaakt. Als he computer dan crasht kun je toch nog je hotmail in. Of op andere locatiesals school of werk heb je dan toch je eigen notities
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan ook op Word, en dan opslaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding