Kun je op een ipad zinnen in artikelen van de volkskrant markeren en dat artikel vervolgens opslaan/bewaren op je ipad of beter: op je time capsule?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
2.3K

Het beste antwoord

Je kunt één van onderstaande tools proberen (bovenste bron) en kijken of die goed werken op de iPad.

Een andere optie is het kopiëren van de gehele tekst (vinger inhouden, alles selecteren, kopiëren) en plakken in Pages. Dat is een iPad tekstverwerker verkrijgbaar in de App Store. Daarin kun je vervolgens zinnen een andere (achtergrond-)kleur geven.

Toegevoegd na 3 minuten:
Een makkelijke manier van artikelen opslaan om ze later te lezen (op een ander apparaat bijvoorbeeld), is Instapaper. Zie derde bron. ReadItLater is ook zoiets.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank voor suggesties!