hoe krijg ik mijn ipod af van de recovery mode?

Ik wou voor mijn ipod jailbreak ofzo downloaden dus dat heb ik gedaan met de hulp van een youtube filmpje.
Alles ging goed en mijn ipod ging op de recovery mode(zwart scherm met usb kabel en logo van itunes erop)
maar toen viel mijn computer uit. en gaat mijn ipod niet meer van dat scherm af.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Misschien heb je wat aan de volgende link, om je iPod uit die mode te krijgen.:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankjewel
ik heb gekeken maar het lukte niet echt. :$
het gaat over itunes en over internet op je ipod, alleen kan ik niet internetten op mn ipod als hij niet meer van dat scherm afgaat.
maar toch bedankt. (:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, verder kan ik je ook niet helpen.
Neem anders contact op met Apple ofzo!? En geen dank.