Waarom werkt video niet op skype, windows 8?

Ik probeer een videogesprek te voeren met een vriend die windows 8 heeft. Als hij het video icoontje indrukt gebeurt er echter niets. Hij kan mij wel zien en horen, en ik hoor hem ook. Maar hij kan zijn video niet activeren, weet iemand hier een oplossing voor?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat je vriend niet de juiste drivers voor Windows 8 heeft geïnstalleerd voor zijn webcam. En dat daarom skype hem niet herkend. Hij kan de drivers downloaden op de website van de webcam.

Het kan ook zijn dat hij de verkeerde webcam heeft geselecteerd binnen Skype.
Hij kan dit in de instellingen veranderen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet mijn eerste gedachte, maar zou best kunnen ja. Ik leg t aan hem voor (in hoeverre t door dringt). +1