Elke webcam die ik koop geeft problemen

Elke keer als ik een webcam aansluit krijg ik na de installatie keurig te zien dat hij is geïnstalleerd maar als ik 'm wil gebruiken krijg is elke keer maar weer de melding: error 80040154 ( zie foto)
Wat is er mis met mijn PC???

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb 32 bitts en windows XP 2002. Geen msn ofzo.

Toegevoegd na 1 uur:
Voeg toch steeds een 'afbeelding' toe maar blijkt niet te werken.......

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
krijg je die melding van windows of MSN??
rose
13 jaar geleden
welke foto?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb als het goed is een foto toegevoegd met de melding. Ik krijg de melding van windows....
rose
13 jaar geleden
ik zie nog steeds geen foto.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh, vandaar!

Het beste antwoord

probeer deze eens
let wel deze geldt voor xp en vista 32 bits
en voor msn
maar volgens mij werkt het ook wel met windows 7
al je 64 bits hebt
aangezien msn nog steeds 32 bits is
voor de tweede link heb je misschien wel windows installer nodig als je die moet gebruiken moet je windows wel legaal zijn
capthavoc