fout bij verwijderen van bestand of map bij leeghalen van mijn SD kaart

Ik heb een SD kaartje in mijn digitale fotolijst zitten. Dmv een kaartlezer geintegreerd op mijn printer update ik dit kaartje regelmatig door nieuwe foto's erbij te zetten en oude te verwijderen. Ik heb nu een nieuwe printer gekocht (epson) met kaartlezer. Hij leest mijn kaartje wel maar als ik foto's wil verwijderen of kopieren dan krijg ik de foutmelding: fout bij verwijderen van bestand of map. Ik kan wel de foto's kopieren naar de mijn documenten map maar nergens ander heen. Ik kan er ook niets meer bijzetten. Het kaartje is niet gelocked, beveiligd of vol. Hoe kan ik dit oplossen want ik wil graag wat foto's erbij zetten!

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

ja ik zou dan maar eens alles naar je mijn documenten map kopieeren en je SD formateren.
mischien een beetje radicaal maar als het helpt.
probeer het eens, wat je anders ook kan doen is even bij iemand anders een multycard reader lenen of als je je oude printer nog niet heb weg gedaan het daar eens mee probeeren.
anders zou je ook eens in je instellingen van je printer moeten kijken...maar alsnog zou dat vreemde instellingen moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel! formatteren had ik al geprobeerd maar ook dat hielp niet, op mijn oude printer deed hij het wel.
Ik heb dus naar de instelling van mijn printer gekeken en het bleek dat ik toegang moest geven aan het netwerk van de printer voor bewerken... dat heb ik gedaan en nu is het opgelost! kan ik weer nieuwe foto's erop gaan zetten!