Ipod Shuffle synchroniseren in itunes met een veel grotere bibliotheek dan op shuffle past.

Ik heb al tijd een Ipod classic 120 GB. Deze staat al ruim voor de helft vol; in itunes staat voor 64GB aan muziek..

Nu heb ik gister zo'n nieuwe ipod shuffle gekregen.
Na aansluiten op me pc kreeg ik de melding dat niet alles op de ipod shuffle (4GB) zou gaan passen; logisch..

Hoe kan ik een deel van mijn itunes op mijn ipod shuffle, zonder dat hij willekeurig nummers gaat selecteren?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Hallo Jinx, wij hebben thuis verschilende iPods, dus ik snap je probleem. Je kunt gewoon met ITunes blijven werken. Sterker nog, het gaat uitstekend met dit probleem om.

De oplossing is simpel. Maak een afspeellijst aan die je Jinx noemt, of Ipod4G en sleep hier de muziek naar toe die je leuk vind. Ik doe dat zelf per album. Als je de afspeellijst selecteer zie je hoeveel GB er op staat. Je doet dit tot je 4GB hebt. Vervolgens doe je je iPod erin van 4 GB en je opent de instellingen voor synchronisatie. Daarin geef je aan niet met de library te synchroniseren, maar met de afspeellijst.

Je kunt dan voortaan veel makkelijker bepalen wat er wel en niet op je 4GB iPod komt. Je kunt ook gebruik maken van de Genius wizard of Itunes DJ om gelijkwaardige muziek te selecteren in de afspeellijst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Door gebruik te maken van SharePod, dan kun je zelf kiezen wat je wil overplaatsen naar je iPod. Stukken handiger dan iTunes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moet ik dan al me muziek weer in dit sharepod gaan laden? Of kan ik een itunes libary hier eenvoudig in overzetten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alle muziek op je iPod wordt automatisch herkend. Ik zou dan wel met alleen SharePod verder gaan, anders wordt het onoverzichtelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zeer mee oneens.