Bestaat er software die een computer als wekker kan doen functioneren?

Een programma dat ervoor zorgt dat de computer opstart of uit de slaapstand geraakt om vervolgens een hels lawaai te veroorzaken... Bestaat dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
2.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
GV!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een iPhone zou dit wel moeten kunnen ;o)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je, Conan! En som... Dan moet ik er wel een hebben!
Mijn huidige simkaart moet dan weer in die iPhone passen, die een microsim heeft, zo bleek uit een antwoord op een andere vraag... Dat doet 'ie dus niet. En ik zit nog een jaar aan mijn abonnement vast.
Dus voor nu maar mijn laptop naast mijn bed!

Het beste antwoord

Jazeker, zie bron. Downloaden en de rest wijst voor zich
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als deze helemaal uit staat niet, als het goed is wel vanuit standby/slaapstand. Tijd niet gebruikt, dit schoot als eerste in mijn hoofd. Volgens mij kan je dit instellen.

Andere antwoorden (3)

Niet om herrie te maken.
Maar in je BIOS kun je bij de meeste computers instellen hoe laat en wanneer je pc moet opstarten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je vista of windows 7 hebt, kan een wekker widget installeren. succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
widget = gadget eventueel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook een task schedulen die dan een op een bepaalde tijd een melodietje afspeelt. Echter laat niet elke computer zich zo opstarten (waarschijnlijk wel eerder uit standby).

Start - all programs - accessories - system tools - scheduled tasks