Is er ook nog een andere msn dan msn live messenger die betrouwbaar is?

Ik bedoel dan specifiek MSN, en geen anders soort chatprogramma

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.3K
Kimath
13 jaar geleden
enige dat je dan kan doen is proberen een hele oude versie van msn er op te zetten. Minder opties, werkt sneller en crasht minder. Maar je krijgt dan waarschijnlijk wel constant een melding dat je moet updaten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat mijn msn live messenger niet zo mooi is als vorige dus verouderde versies werkt.
Buiten dat, als ik naar een andere msn zoek op google krijg ik een waarschuwing als zijnde dat dit een onbetrouwbare website bestreft.

Antwoorden (7)

Ik gebruik Pidgin.

http://www.pidgin.im/

Werkt prima, je krijgt ook een melding als je mail krijgt, en je kunt je met meerdere mailadressen van o.a. hotmail (ook icq enzo) tegelijk aanmelden. Heel handig!

Toegevoegd na 2 minuten:
Nederlandse Download:

http://sourceforge.net/projects/pidgin/files/Pidgin/2.7.9/pidgin-2.7.9.exe/download
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee. Live Messenger is HET chat programma van het microsoft network

Toegevoegd na 45 seconden:
Er zijn uiteraard vele andere chat programma's maar als je het specifiek van Microsoft Network welt, zit je aan LM vast
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ebuddy kon ik wel eens tegen !
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben al jaren tevreden gebruiker van Miranda IM, voor ICQ, MSN, Yahoo, en jabber, allemaal tegelijk, soms zelfs met meerdere accounts, in een enkel klein programma.
En het is nog gratis ook :)

Toegevoegd na 2 minuten:
Opmerking: het is -uiteraard- niet van LIVE/MSN: die pushen alleen live messenger met alle commerciele aanhangsels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Xfire. Xfire is erg simpel chatprogramma, maar werkt heerlijk, je kan er ook mee terwijl je een game speelt mee chatten, mee opnemen, screenshots mee maken en een hoop andere dingen. Deze is vooral als je ook gamed heel goed, als chatprogramma is ie vooral erg comfortabel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zit altijd op skype, daar kun je chatten en ook praten video gesprek enzo.
ik vind het wel chill