software voor het maken van DVD`s

ik had ooid een een programma ( ik dacht feeware zonder reclame onzin ) waarmee ik simpel DVD`s kon maken. met alle menu`s dus ook voor de ondertiteling en sene selectie.
maar wie weet een programma die ook deze functies heeft?

Toegevoegd na 5 minuten:
betaalde software mag natuurlijk ook:)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Bij windows zit een gratis programma om simpele dvd's te maken. In oude windowsversies heette het Windows Movie Maker en bij de nieuwere (ik dacht vanaf vista) heet het Windows DVD Maker.

Het is erg eenvoudig om te monteren, menu's te maken, scene selectie enz. Alleen ondertitels zijn dacht ik wat omslachtiger, maar ook daar is wel een mouw aan te passen (beschreven via de link onder bronvermelding).

Persoonlijk vind ik pinnacle en adobe te ingewikkeld. Moet je eerst een heel boek voor doorwerken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha bedankt maar ik heb intussen al een DVD creator gevonden:) dat werkt toch beter maar alsnog bedankt:)