Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Twee mappen samenvoegen en dubbeling er uit automatisch???

Ik heb op 2 verschillende computers mijn foto's opgeslagen, wil nu deze twee mappen (met submappen) samenvoegen op een externe harde schijf. Kan ik de computer dit ook voor mij laten controleren op dubbelingen???

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
5.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

je kan dit met duplicate file finder automatisch laten opsporen en verwijderen, OOK als je bestandsnamen hebt gewijzigd of als bij het samenvoegen van bestanden de bestanden dubbel worden geplaatst met achter het bestandnaampje een (2).

"Fast Duplicate File Finder gebruikt een speciaal snel algoritme dat bestanden blijft herkennen, zelfs als u een bestandsnaam hebt gewijzigd. U kunt handmatig mappen toevoegen, maar ook volledige harde schijven."
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Werkte perfect!!!

Andere antwoorden (2)

Als de foto's dezelfde naam hebben, wordt er vanzelf gevraagd of je de andere foto al dan niet wilt overschrijven.
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En gewoon alles automatisch laten overschrijven anders ben je dagen bezig +1
AWM
14 jaar geleden
Percies....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toppie, thanks!
als er een dubbele foto tussen zit komt er vanzelf een waarschuwing in beeld en kunt u kiezen of je die wil verwijderen of kopieren of een andere naam wil geven. het kan voorkomen dat er 2 verschillende fotos zijn met de zelfde naam en die kan je dan een andere naam geven of iets kiezen wat er in de waarschuwing staat!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding