Is er een manier om het kruis ook links te krijgen?

Ik werk met Windows en Apple en altijd moet ik zoeken waar het kruisje is, links of rechtsboven.
Bestaat er een programma waar de kruisjes in beide bovenhoeken staan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als je persé met je muis wilt klikken om een venster te sluiten, kun je in Windows ook linksboven klikken.

Als je namelijk dubbelklikt (ja, 't is dan wel een dubbelklik) op het ikoontje linksboven in de titelbalk, sluit het venster.
Cryofiel
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, volgens mij niet. Hoewel jaren geleden heb ik wel iets dergelijks gezien (veelal skins voor Windows), maar of dat nog bestaat.... geen flauw idee hoe dat tooltje ook al weer heette.

Je kunt natuurlijk ook gewoon ALT-F4 drukken om een window af te sluiten... Werkt links en rechtsom.