Opeens staat er op het 'dashboard' van mijn Macbook meer informatie dan ik wil. Hoe kan ik die weer verwijderen?

Opeens heb ik een venstertje met de Dow Jones index, het wintersportweer en ook een raampje met hockeynieuws, alles op dashboard. Allemaal zaken waar ik geen belangstelling voor heb.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je gaat naar je dashboard. wanneer je daar bent staat rechtsonder een "+" tekentje in een rondje. Als je daar op klikt kan je je dashboard wijzigen.

Veel succes ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Och! Opeens lukt het! Dankjewel kraaij.