Wie kan me helpen met het programma ( magister 5.0 ) te downloaden ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

Om dit te gaan gebruiken voor een school, moet je een licentie hebben bij SchoolMaster. Het is niet zo dat elke school dit zomaar gebruiken kan om cijfers en andere dingen bij te houden van leerlingen.

Maar volgens je profiel ben je 16 jaar, dus waarschijnlijk wil je online je cijfers bekijken van je school. Als dit niet werkt, moet je misschien Silverlight installeren.

http://www.silverlight.net/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Magister is een programma dat op scholen gebruikt wordt om de leerlingen administratie online benaderbaar te maken. Hierdoor kunnen zowel leerlingen als ouders de prestaties van de leerling volgen.
Om dit in te zien hoef je geen programma te downloaden. Via school is het webadres verkrijgbaar en de inlog gegevens.