Dit is aan te passen door het volgende te doen.

Word 2010
1) ga naar 'pagina indeling' gedeelte.
2) klik op de knop formaat.
3) hier kan je bij de eerste selectie vak voor 'aangepast formaat' kiezen.
4) Verander de formaat in hoogte=90cm, breedte=(wat jij wilt)

Zie de onderstaande links voor verdere uitleg en screenshots.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Annswers
11 jaar geleden
Maximale breedte is 55,87cm.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Werkt dat ?
Mijn " oude" versie wil niets accepteren groter dan 22 inch
(zeg maar 56 cm)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het was inderdaad een halve antwoord op je vraag. De maximum pagina grootte is inderdaad 55,88 cm. Als je gebruikt maakt van libreoffice kan je wel gebruik maken van een pagina grootte van 90cm. De maximum pagina grootte van libreoffice is 300x300cm.
Dat zal je in Word 2010 niet lukken.
Want ga maar naar Pagina-indeling/Formaat/meer papier formaten
en dan kan je in Pagina-instelling de Aangepast formaat nemen
maar dan kom je met de hoogte en de breedte niet verder als 55,87 cm
zie onderstaande afbeeldingen.