Wil graag zelf een bedrijfslogo ontwerpen en maken maar hoe en waar maak ik deze?

Heb op het internet gekeken maar waar ze zeggen gratis komt aan het einde van het verhaal er toch een prijs uit. Wie weet de juiste weg

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Een bedrijfslogo kun je maken door
* te tekenen.
Gewoon op papier en dan een scan van maken.
Kun je precies doen wat je wilt, met kleuren, vormen, letters, vakken etc.

* te fotograferen.
En dan met een fotobewerkingsprogramma te bewerken.
Kun je precies doen wat je wilt, met kleuren, vormen, letters, vakken, etc.

En dat kost allemaal niks!

Wat natuurlijk altijd geld kost is het logo laten printen.
Bij Vistaprint hebben ze wel aanbiedingen die gratis lijken, maar waar toch
kosten bij komen.
Dat zal bij iedere drukker zo zijn, dat er kosten bij komen.
Waarom zou iemand dat voor niets doen?

En je kunt zelf printen, maar dat kost ook printer en inkt.
En je kunt laten printen door (nee, via) bedrijven als Hema,
maar ook dat kost geld.