Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik krijg een melding; er is al een recentere versie van windows live geïnstalleerd, maar ik heb het verwijderd en er is niks meer van te bekennen.

Omdat ik de update van windows live essentials maar niks vond, heb ik het verwijderd. Ik wou dus opnieuw msn downloaden, maar niet de nieuwste. Als ik dit wil installeren krijg ik de melding: Er is al een recentere versie van Windows Live geïnstalleerd.

Ik heb er al heel veel aan gedaan, alle registers zijn al opgeschoont.. Ik heb niks meer van Messenger op mn computer staan. kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
565

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Zo te lezen heb je alles van Messenger verwijderd. Je had echter alles van "Live"moeten verwijderen. Live essentials versie 2011 is terug te vinden in Windows 7 - start - standaardprogramma's - Programma's & onderdelen. Vrij onderaan staat Windows Live Essentials. Deze moet je verwijderen. Daarna het register opschonen met CCleaner en dan opnieuw de oudere versie installeren.

http://www.piriform.com

Let wel op dat bij de automatische updates versie 2011 weer terug komt. Stel daar de automatische updates zodanig in dat hij eerst vraagt of hij mag installeren. Je kan dan de update live essentials 2011 selecteren en aangeven dat hij deze niet meer moet weergeven. Doe je dit niet dan staat "2011" er in de kortste keren weer op.

suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet er nog iets van het programma opstaan. Misschien even goed de softwarelijst doorzoeken? is de aanmeldt hulp verwijderd? die wil nog wel eens verstopt zitten;)

Anders systeemherstel proberen en dan alles opnieuw deinstalleren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding